اعمل الخير وارميه البحر


<a href=”“>وصلنى هذا الفيديو القصير وتذكرت وانا ارى ابتسامة الزهرة الصغيرة الحنونة المثل اللى بيقول :” اعمل الخير وارميه البحر يمكن يرجع لك مع الموج ”

ان فعل اى خير ولو بسيط له اجر كبير عند الله . استمتعوا بالفيديو

رد واحد to “اعمل الخير وارميه البحر”

  1. doneaty Says:

    بجد بجد فيديو رائع ممتاز جمييييييييييييل جدا جدا جدا سبحان اللة فعلا ربنا كبير مش بيسيب حق حد والى بيعمل خير اكيد ربنا بيعطية بجد الفيديو دة جميل
    http://doneaty.wordpress.com

اترك رد

Please log in using one of these methods to post your comment:

شعار وردبرس.كوم

أنت تعلق بإستخدام حساب WordPress.com. تسجيل خروج   /  تغيير )

Google photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Google. تسجيل خروج   /  تغيير )

صورة تويتر

أنت تعلق بإستخدام حساب Twitter. تسجيل خروج   /  تغيير )

Facebook photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Facebook. تسجيل خروج   /  تغيير )

Connecting to %s


%d مدونون معجبون بهذه: